Soest-Cusco - Reisverslag uit Soest, Nederland van Lisanne Koopmans - WaarBenJij.nu Soest-Cusco - Reisverslag uit Soest, Nederland van Lisanne Koopmans - WaarBenJij.nu

Soest-Cusco

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

04 September 2013 | Nederland, Soest

Jaja nu zit ik nog veilig thuis in Soest maar ik moet zo nodig naar Zuid-Amerika.. waarom ook alweer? Toch wel last van reiszenuwen. Ik vertrek namelijk morgen!! Maar als ik bedenk waarom ik naar Peru, mijn eerste bestemming, ga zakt de spanning weer een beetje. Want zoals de meesten van jullie weten ga ik namelijk eerst een maand Spaans leren waar ik tegelijkertijd bij een gastgezin zal verblijven. De maand erop ga ik vrijwilligerswerk doen bij Aldea Yanapay. Daarnaast is er natuurlijk genoeg tijd om de stad en omgeving te verkennen.

Vandaag eindelijk informatie gekregen over het gastgezin waar ik heel nieuwsgierig naar was! Het gezin bestaat uit vader, moeder, dochter van 30 en kleindochter van 7.

Morgen vertrek ik dus. Ik vlieg op 18.15 vanaf Schiphol naar Madrid en vanaf daar vlieg ik om 23.55 naar Lima. Daar kom ik aan om 05.10 plaatselijke tijd. Vanaf hier vlieg ik nog een uurtje naar Cusco en kom daar aan om 10.35. Hier wordt ik opgehaald door Marcelo, hij werkt voor 'Mijn Bestemming Peru' de organisatie waarmee ik alles heb geregeld. Hij brengt me naar het gastgezin en zal laten zien hoe ik vanaf hun huis naar de Spaanse school kom.

Nu nog 'even' mijn backpack inpakken en dan zeg ik Adiós!!

Liefs

  • 04 September 2013 - 11:19

    Mama:

    Lieverd, eindelijk gaat het avontuur beginnen! Je bent heel druk geweest met voorbereiden en is het zover! Geweldig hoor dat je deze reis gaat maken en het gezin waar je komt lijkt niet verkeerd beter dan dat ze 6 puber jongens hebben haha! Heel veel plezier en kom weer gezond weer terug!! Dikke knuffels xxxx mama

  • 08 September 2013 - 13:09

    Annelies:

    Lieve Lisanne,

    Via mamma ontvang ik heel positieve berichten.
    Leuk gezin, mooi huis, fijne kamer en lekker eten (heb je al cavia gegeten?). Ook heb je al paard gereden. Je zult wel heel veel indrukken opdoen, geuren, kleuren en de taal waaraan je moet wennen. En dan ook nog de hoogte, daar ben je vast wel erg moe van.

    Jan en ik zijn heel blij dat je het nu al naar je zin hebt, geweldig.

    Veel liefs uit Bennekom!

    Annelies en Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Soest

Lisanne

Actief sinds 18 Aug. 2013
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 6306

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: